Opzoek naar een senioren VoIP telefoon, welk type is geschikt en waar kan ik die kopen?

Ik ben opzoek naar een goede senioren VoIP telefoon. Een gewone eenvoudige telefoon met grote knoppen en een snoer die werkt via internet. Alle senioren telefoons die ik tegenkomt zijn analoog en de VoIP telefoons zijn allemaal van die zakelijke halve telefooncentrales.
Heeft iemand misschien een idee?

een week geleden
in: Telefoons
Inekez1
een week geleden
Ik weet niet hoe groot je de knoppen wil hebben, maar voor mijn gevoel hebben veel VoIP telefoons al een behoorlijk formaat fysieke toetsen. Met een VoIP adapter of VoIP converter kun je gewoon een analoge telefoon gebruiken om te bellen via VoIP.
Herbie
een week geleden
Een VoIP adapter kende ik nog niet. Bedankt!

Geef als eerste antwoord