Muke-up voor mannen. Waar te koop?

Ik lees op deze site: http://www.adversus.nl/ regelmatig over make-up voor mannen. Ik heb zelf last van wallen en ook daar weten ze raad mee:
http://www.adversus.nl/beauty/huidenmakeup/wallen_kringen.html.
Maar waar kan je eigelijk mannen make-up kopen. Bij de DA waar ik kom voor mijn scheerschuim en dergelijk hebben ze geen make-up voor mannen. Maar waar is dit eigenlijk wel te koop?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rick, bedoel je met wallen donkere kringen onder je ogen? of van die " zakjes" ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Donkere kringen. :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kringen zeg je..dan heb je als man zijnde inderdaad een probleem. Vrouwen camoufleren het vaak door accent met oogschaduw elders op de ogen te leggen. Ik ga voor je op zoek naar camouflage tips voor mannen, incl verkoopadressen!

Antwoorden (4)

Online op http://www.zone4men.com/nl/shop.html?target=categories&category_id=244
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de beter drogist alleen is er nog weinig vraag naar in de kleinere steden ga dus naar een grote stad

Toegevoegd na 1 minuut:
bij de hema
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thx :) +1
Vorige week heeft iemand van het AD-redactie team dat anti wallen spul getest, resultaat geen werking.
Maar als je een goede parfumerie of drogist inloopt kun je het vast wel vinden.
Het klinkt gek maar ik weet dat er stewardessen zijn die door onregelmatige diensten ook vaak last van wallen hebben veel baat hebben met aambeienzalf, vast ook goedkoper in gebruik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ow ... Niet echt een fijn idee aambeienzalf op je wallen smeren :P Thx voor je antwoord +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er mankeert niets aan die zalf, plak er een sticker overheen met de tekst; "" creme voor echte mannen" dat is misschien wat stoerder en als het werkt zal het je toch een zorg zijn hoe het genoemd word.
Ik heb je link gevolgd en gezien dat je al over heel veel theoretische info beschikt. via deze link http://www.beautytouchstudio.be/makeup5.htm
kun je een filmpje vinden dat je ook de praktijk van camoufleren laat zien. Wat verkoopadressen betreft: Er zit wat dit soort huidverzorging betreft geen verschil tussen producten voor mannen of vrouwen. De huid rond de ogen is bij beiden seksen nagenoeg gelijk. Wat wel belangrijk is, is goede info over de kleur van de camouflage die het best bij jou past.

Bij de Bijenkorf hebben ze je maar WAT graag op een stoel om producten op je uit te testen. Of stap op een rustige maandagmiddag bij een goed gesorteerde parfumerie naar binnen. Douglas bv. NIET op zaterdagmiddag dus!

Test het product ter plekke uit. Desnoods op elk van de ogen een ander. Vraag een monstertje van producten. OF.. stap naar een schoonheid specialiste.. laat je een uurtje verwennen en laat zij jou helpen een keuze te maken. Meestal verkopen zij de producten die ze gebruiken ook zelf. De eerste keer zul je waarschijnlijk het duurst uit zijn. Maar in ruil daarvoor krijg je wel een op jou afgestemd advies en product. Naarmate je er handiger in wordt kun je op zoek naar een vergelijkbaar/ goedkoper product.

SUCCES!